just for u...
*for ALLAH
*for umi
*for family
*for YOU.....Fatin az zahra

Friday, February 18, 2011

to,,,, fatin azzahra...my beloved kiciy all the time...

warrrgghhhhh..........

haha....

act ly dah 3 hari kitorang x msg ataw kol... sume salah aku... sbb xde kedit... 
rindu nye kat si dye tuh... xleh nak kate.... 
ibarat,,,,kalu org mcm aku nih...
  1. mkn x lalu..
  2. tido x lena...
  3. mandi x basah..
  4. dudok x tenang.
  5. berdiri x tegak..
  6. tgk pompan x de slera...
haha.... tuh sume sebab
  CINTA AKU PADA SI KICIY

namun.....WALAUPUN....
x msg....
x kol..
x jumpe..
x bertentang mata..
x berjalan same..
x naik moto yg b bawak..
x makan same2..
x gelak tawa same2...
x bercerita same2 ..

but,
for me.....being b is hard.... but the one who make it easy for being b is 
U
easy to find a woman... but it  is true  a real woman can be found?
each second..
each minutes...
each hours..
each days ... 
each night..
each weeks...
each month..
each years..

my love, my hearts,my life,my self,...  never denies that..
I.... till eternity ..
WILL..
stay with u...
be with u..
accompany u..
shares with u..
going with u..
live with u..
having a family with u..
laugh with u..
cry with u..
be strong with u..
and
in LOVE with u..

sincerely...from u future husband will be with insyaALLAH..
B.

No comments:

Post a Comment