just for u...
*for ALLAH
*for umi
*for family
*for YOU.....Fatin az zahra

Tuesday, February 5, 2013

ANOTHER FAMILY THAT HAVE INSIDE UTC



SILAT CEKAK : HAPPY BIRTHDAY BOY kpd  ABG MALEK =D

selamat hari lahir kepada penyelia  silat cekak unifileld. 
semoga semua nya dipermudahkan kehendaknye .. 




abg malek  =D


dalam masa yang same. aku pon bukan jenis dok diam .. aku mule kan la keje aku.. haha.. 


AINA  n RAJA. 
aina mcm kene rasuk kan.. haha..



ni lak hanisah... 
mule-mule dye yg panggil aku  suh aku tangkap gambar dye.. pastu kene kacau.. haha
last-last aina yg take over.. haha


si nisah..  or a.k.a  nJ
dye je yg sentiasa alert ngan bunyi camere aku. haha..



 ni mimi ngan ameng.. 
tu tgk..mimi bagi super combo.. haha

grr.. update sbb ade demand dari mamat ni. -,-" 
haha.. ni camimi.. ntah pesal dye lari camtu.. igt hot kewwww. hahaha =D

ni ameng. 
dye sentiasa cube utk membina corak bunga dye sendiri. 
rilek.. maken lame konfirm maken cantik bunga dye.. konfirm!
last-last  dah mcm berjoget pon ade. haha


dye nih.. -_-"
ni iefah ngan ameng.. 
tah mane si iefah tu belajar gaya tu.. seram pon ade .. ahhaa 

alin.. nJ ngan solha.. 
posing2... last-last makan jugak dye utamakan dulu.. 
haha



lastly
aku pon nak interprem kan. haha.. tgk camera still fokus kat tuan dye.. ngee =' j
3 org yg x duduk diam dpan camera.


haha.. aku pon ape lagi.. nak jugak  pusing2..
watcaaaa!!


haha.. then malam tu balik aku xleh tido sampai pagi.. haha... 






3 comments: