just for u...
*for ALLAH
*for umi
*for family
*for YOU.....Fatin az zahra

Friday, September 3, 2010

1st time i met her..... 24 july...

hurm... on that day kan... aku rase cam dah wat keputusan ... aku decide nak g jumpe si dye gak,,, so aku tanyer housemate aku kat melake nih,,, 
"mirul.... nak mintak tolong ko sikit leh,,,?"
"amende bob?"
"jom p unikl nak?"
"watpe g sane?
"nak jumpe awek aku,,, hehe"
"jom."
"bukan skang la,,, mlm sket... aku igt nak pg pasar malam kat tampin n then aku belikan pape tuk dye"
"aku set je..."



pastu ahaha..aku nih ngok sket... dah pkol 9 aku still main game.. adeh...
mirul pon marah... 
" bob! ko nak grak xnak??""
"nak le... "
"dah pkol bape nih.... kang kedai tutop cane?"
"yeke ...jom2!! "


lepas tu... gerak la...
and then sampai kat tampin.. pasar malam tuh dah tutup.. ahaha

adeh... nyesal aku...

hoho..

then aku decide nak bg di dye kueytiyaw tomyam.. haa... pg kat kdai mkn sebelum 
railway station kat tampin tuh.... kitorang rush!!

ahaha.. then... around pkol 10.30 mlm... sampai unikl




on that time... when i 1st time i saw her face live in front of me without any lies ..
i felt like i was exploded inside...
WARGHH!!!!!
epy gler dok~~~!!!!!!!!

1st time aku tgkdye..walopon time tu dah malam.. aku still leh nmpak dye snyum kat aku...
bg aku
 taste aku utk cari pasangan idup selama nih.. sume ade kat dye...

  1. kecik(paras bahu jerk...) hoho
  2. comel
  3. cantik
  4. melindungi aurat
  5. solehah
  6. manja
  7. penyayang
  8. caring
  9. understanding
  10. supportive
  11. adorable
  12. faithful
  13. trusted
  14. lovely
  15. smart

mase tuh aku bg dye kueytiyaw tomyam tuh..ngan milo ais.. ahaha
aku nmpak dye nye snyuman... manis sgt9!!
cair aku di buat nye.. ahaha..


n then... kitorang pon balek...
aku plok amirul kat ateh moto tuh.. haha.. epy aku  is speechless... ahha


i love u aten...

No comments:

Post a Comment