just for u...
*for ALLAH
*for umi
*for family
*for YOU.....Fatin az zahra

Friday, September 10, 2010

huhu... arini dah 1st day raye...

around dalam 2a.m kot..
aku tgk tv 3... cite AIR MATE SYAWAL
actor=rosyam nor,vaneeda imran,jalil hamid..n lagi sorang.. sape tah.

cite dye wat aku tersentuh gak arh..sbb.cerita tuh tentang 
trust between siblings..
ha... tapi dalm cite tuh 
3 beradik je.. so aku terbayang kan... 
sibling aku yg ade 9 orang nih cane la kan.. hoho

hati aku tersentuh gak la tgk cite tuh.. 

pape pon... aku just nak ckap..

tadi aku g masjed jamek...
aku jumpe syarifuddin(katyaga) saddam(plkn(delta)) hasan,hazwan n faez(smksa)
n then... aku beli baju raya... sorang2 je.. tapi still berteman kan aten... not on my side...
but in my hearts n by phone we are connected.. cewaah... ahaha

so... aku beli baju raye kaler itam... baru aku pasan ... 
selama ni aku yg dari kecik mmg suke kale itam x penah terbayang pon nak beli baju 
raye kale itam... haa... pelik2 je..
n then aku beli baju kale itam pon sbb nak match kan ngan aten gak.. ahaha..
 amboiii...
aku beli baju.. watch.n papelagi lah..
ado ko.. aku igt nak jln kaki dari masjed jamek sampai umah.. ahha
tapi bile aku jalan dah sampai KLCC
aku tgk jalanraya kat around situ x se jam mcm kat masjed jamek tuh...
so aku decide aku tahan teksi.. haaa..
sampai je kat umah.. aku try baju baru. haa
best!! 



No comments:

Post a Comment