just for u...
*for ALLAH
*for umi
*for family
*for YOU.....Fatin az zahra

Wednesday, September 29, 2010

urm..

aku pon x taw nape seminggu neyh aku bad mud sgt2....
aku terlalu tensyen smpai aku babit kan org lain...
aku tensyen ngan membe....
knape kalu time aku korang sume xleh nak cube paham.. tapi bile time dorang..
dorang nak aku paham dorang sgt2.. aku x paham...
kenapa aku slalu mcm nih.

for me.... i've done my part. but still... the effect is still  there..
i just hope i can be quiet person...

i really hoping that... becoz... ever since im in secondary school i kept on hurting people feelings... 
until they said to me..

"aku malas la nak ckap ngan ko... bile aku ckap ngan ko je wat saket ati.."..

sincerely i said.. everytime i heard that phrases..

it will give me a chill down by my spine.... 
i cannot heard that ... pls.... i dont want that ...
i really2 hope i'll never hear that phrases again.. but still.... i kept on hearing that from sumone around me...

aku taw .. aku nih sape.... ak taw aku nih suke wat lawak bodo... tapi aku x de niat pon nak saket kan hati sape2... 

mmg aku suke tolong org... tapi bile nak mintak tolong je baik ngan aku,.. bile x...
korang pandang aku mcm sampah kan...

aku taw... aku nih just korng still aggap aku org luar.. aku x kisah,

sbb tuh aku putuskan utk kurang kan bercakap ngan korang,..

aku akan bercakap ngan korang biler ade mende penting je... aku dah serik.. 

sbb stiap kali .... aku di jadi kan tmpat utk org lepas geram...

utk tu je ke aku idup slame ni... 

aku kat ktyaga nih nak study... nak membina mase depan.. aku xkan buat sume nih kalu bukan sbb 
umi penah nasihat aku....
"yan,,, ape2 pon yang kite buat... kite niat.. kite buat hanye kerana ALLAH taala..."

aku still x dpt lupe ape yg umi ckap tuh... walaupon time tuh aku 4 taun...

sampai skarang....


and now i have her on my side... 

instead just for ALLAH... 
i'll always  doing my part of life for umi ,my famely.. and her..

i wanted to create a life that is harmony... i dont want luxury... i dont want a lot of money..i just wanted happiness and wealth for me..... aand my famely...

thats all....

No comments:

Post a Comment